Artikel

Hvor meget koster det at starte en Dropshipping Store?

Lad os svare på et populært dropshipping FAQ : Hvor mange midler har jeg brug for for at starte en dropshipping-virksomhed?





Teknisk set dig kan start dropshipping for $ 0,00. Med den rigtige kombination af gratis prøveversioner og startplaner - og vilje til at se den anden vej og håbe på det bedste, når det kommer til kvaliteten af ​​dine produkter - er 45 minutters fritid alt, hvad der står mellem dig og en dropshipping-butik.

Men at låne fra Big Book of English Expressions: Bare fordi du kan betyder ikke, at du skal.





Dette indlæg nedbryder uundgåelige omkostninger, som enhver (legitim) dropshipping-butik skal absorbere for at komme af jorden. Læs til slutningen, så får du en detaljeret liste over dine startomkostninger plus indsigt fra dropshipping-iværksættere, der kan fortælle dig, hvad du kan forvente.

Indlæg


OPTAD-3

Vent ikke på, at en anden gør det. Ansæt dig selv og begynd at kalde skuddene.

Kom godt i gang gratis

Hvor meget koster det at starte en online forretning?

Uden tvivl har onlinebutikker detsænkede adgangsbarrieren til starte en virksomhed . Du kan tilslutte leverandører fra hele verden og sælge deres produkter uden nogensinde at have lager. Det er en fantastisk opsætning.

Så fantastisk, faktisk, at folk kan blive båret af og drømme om en sekscifret virksomhed, der ikke kræver nogen investering.

Sagen er, at det aldrig har været gratis at starte en succesrig virksomhed, og det er stadig tilfældet. Selv med dropshipping.

Hvad er Dropshipping?

Dropshipping er en e-handels forretningsmodel, der giver iværksættere mulighed for at drive en onlinebutik og sælge produkter uden at skulle købe lager på forhånd. Først når du har foretaget et salg, betaler du din leverandør, som derefter sender produkterne direkte til din kunde. Du kan bruge en markedsplads som Oberlo til at forbinde din butik med tusindvis af leverandører og produkter.


Start din online forretning i dag

Du behøver ikke at få et andet realkreditlån, men du bliver nødt til at lægge nogle penge i din dropshipping-forretning, før din dropshipping-forretning lægger penge i lommen.

Dropshipper hjørne

Lad os høre om omkostningerne ved at starte en virksomhed fra Paul Lee, manden bagved Husky skæg :

Paul Lee Dropshipping butik ”Vær fortrolig med at tabe mindst $ 500, inden du begynder at blive rentabel. Åbning af en egentlig detailbutik indebærer at bruge næsten $ 10.000, inden nogen indtægter kommer ind, så at bruge kun $ 500 på en e-handelsvirksomhed er en meget lille investering, der kan ændre dit liv.

app til at administrere sociale mediekonti

Omkostninger ved at starte en Dropshipping-virksomhed

Okay, den mest strippede version af en dropshipping-butik vil omfatte:

asian xl konvertere til os størrelse
  • Et Shopify-abonnement
  • Et Oberlo-abonnement

Vi går med Shopify, fordi det er den mest populære e-handelsplatform derude. Og vi går med Oberlo, for har du set URL'en til denne blog?

Gode ​​nyheder! Shopify har en gratis 14-dages prøve ! Derefter koster det $ 29 pr. Måned, men i det mindste kan du komme i gang gratis. Så Shopify dækker butik del af ligningen. Nu til dropshipping en del.

Oberlo har en evigt gratis mulighed. Du kan ikke skalere med det - der er et loft på 500 produkter. Til sidst skal du sandsynligvis opgradere til Basic-pakken til $ 29,90. Men du kan i det mindste blive oprettet, før du smider over dit kreditkort.

Hvis du mener alvorligt med dropshipping, er der endnu et must-buy: a domæne . Du kan nemt købe en nyt domæne gennem Shopify - de spørger dig om det under din prøveperiode - og det vil være en årlig betaling på $ 14.

Shopify Domain Name Register

Okay, så hvis du gør det billigt og beskidt, vil omkostningerne ved at starte din butik se sådan ud:

Dropshipping opstartsomkostningerDerefter kigger vi på lidt af sprucing:

Samlede startomkostninger for Dropshipping

Derefter ser vi på $ 58,90 hver måned efter det - de tilbagevendende Shopify og Oberlo-omkostninger minus $ 14-domænet.

Dropshipper hjørne

Lad os pause denne matematikklasse for at høre fra Tim Vangness, Dropshipping Guru og skaberen af ​​dette dropshipping YouTube-kanal :


Tim Vangness Dropshipping Store”I din første butik skal du ikke betale hundreder for brugerdefinerede fotos, logoer og webstedsdesign. Dine opstartsomkostninger skal være meget minimale. Dine eneste forhåndsomkostninger vil være at købe dit produkt og registrere dit domæne. Du kan drage fordel af de gratis stier, der tilbydes af Google og Shopify til at oprette en brugerdefineret e-mail-adresse og få din butik til at køre. Du vil gerne oprette brugerdefinerede fotos og videoer af dine produkter, som du kan bruge på produktsider, i annoncer og i produktanmeldelser. Dette kan let gøres med enhver moderne smartphone. ”

Vil du nyde al denne dropshipping budgetvejledning i high definition-videoform? Ja? Klik derefter på play her (og synes godt om og abonner på mere fantastisk videoindhold!):

Dropshipping omkostninger

Dette er 'spis dine grøntsager' -delen af ​​at starte en dropshipping-butik: Ligesom ingen kommer til at tvinge dig din daglige dosis grøntsager, vil ingen tvinge dig til at bestille dine dropshipping-produkter til dig selv.

Men du skal stadig gøre det.

Det fantastiske ved dropshipping er, at du aldrig håndterer de produkter, du sælger. Selvom dette måske løser en af ​​de største udfordringer ved handel - at have seje produkter at sælge - introducerer det et nyt sæt overvejelser. Du kontrollerer nemlig ikke kvaliteten af ​​produkterne, leveringens rettidighed eller emballagens udseende.

Derfor anbefaler vi at afsætte noget tid (og penge) til bestil de produkter, du vil sælge i din butik.

Dette giver dig en chance for at undersøge leverandørerne. Når du f.eks. Har afgivet din ordre, kan du følge op og spørge: 'Hvornår kan jeg forvente, at min ordre ankommer?' Og når det ankommer, opfylder det dine forventninger? Er det defekt på nogen måde? Ville det du ønsker at købe det?

Når du har dine produkter ved hånden, kan du bruge dem til at skabe interesse i din butik. Vis dem. Tag billeder af mennesker, der holder dem. Spørg dine venner, hvad de synes (og hvor meget de betaler).

Okay, så hvor meget koster det at spise dine dropshipping grøntsager? Du behøver ikke at købe alle variationer af hvert produkt. Hvis du sælger gule, røde og blå kjoler fra samme leverandør, har du sandsynligvis det fint bare at bestille en farve. Men det er bestemt en god ide at bestille mindst en vare fra hver leverandør, hvis produkter du planlægger at tilbyde i din butik.

Lad os sige, at dette vil koste, åh, $ 75.

Dette er for det meste en forhåndsomkostning, så hvis vi føjer det til de ovennævnte butikkerinfrastrukturomkostninger, ser vores dropshipping forretningsbalance sådan ud:

Dropshipping Startup Store-omkostninger

Indtil videre kan vi forvente at betale omkring $ 150 inden udgangen af ​​den første måned.

Dropshipper hjørne

Tim Kock har meget erfaring med dropshipping og har dette at sige om testordrer :

Dropshipper Kock Team

ordreopfyldelse involverer alle følgende forretningsprocesser undtagen:

“Når du driver en dropshipping-forretning, håndterer du ikke din beholdning - dine leverandører sender dine produkter direkte til din kundes dørtrin. Med dette i tankerne er det altid en god ide at afgive en testordre på produkter, du tænker på at sælge. Dette giver dig mulighed for at gennemgå hele indkøbsprocessen, ligesom dine kunder vil, når de afgiver en ordre. Du vil være i stand til at gennemgå kvaliteten af ​​produkterne, leveringstider og standarder og selv tage personlige produktbilleder - det hjælper dig virkelig med at tage din butik til det næste niveau. '

Startup Store-forbedringsomkostninger

Okay, de $ 72,90, som du brugte på dit websted, får dig kun så langt. Du skal muligvis installere apps for at få al den funktionalitet, du ønsker. For eksempel har Shopify og Oberlo ikke en standard måde, hvorpå du kan tilbyde rabatter til massekøb. Der er sikkert løsninger. Du kan tilbyde et 'produkt', der faktisk er fem varer samlet i et, og derefter sælge kvintetten til en pris, der er lavere end at købe fem individuelle varer.

Men du vil ikke bygge din virksomhed på løsninger. Du vil have din butik til at være let at navigere efter dine kunder og nem at betjene for dig.

bedste tidspunkt at ændre dit profilbillede på facebook

Og nogle gange er den bedste løsning at pony op og installer Shopify-apps .

Det Shopify App Store er fyldt med apps til at adressere næsten enhver tilpasning, forbedring eller opgradering, som du kan forestille dig. Lad os se på et par almindelige funktioner, som butikkejere ønsker, samt et lille udsnit af de apps, der kan få det til at ske.

Cross-selling og Upselling

Momspriser

Afslut hensigt

Det gør du ikke brug for noget af dette, men lad os sige, at du virkelig vil have muligheden for at give kunderne en rabat, hvis de køber 10 produkter i stedet for kun et. Det ser ud til, at en app til bulkpris koster omkring $ 20 pr. Måned, så lad os tage fat på vores startomkostninger.

Omkostningerne ved Dropshipping Vi er nu op til ca. $ 170 efter de første fire til seks uger.

Marketingomkostninger - Biggie

Alt, hvad vi hidtil har set på, har knyttet en bestemt pris. Marketing gør det ikke.

Det er umuligt at sige, hvor mange penge du skal bruge på markedsføring. Der er dog nogle antagelser, som vi kan bruge til at få et skøn.

Gennemsnittet global omregningskurs i e-handel er et sted mellem 2 og 3 procent. Det vil variere efter niche og land, men lad os bare spille dette ud og sige, at konverteringsfrekvensen er 2,5 procent. Det betyder, at hvis du får 200 personer til din butik, kan du forvente, at fem af dem køber noget. Okay, og hvordan får vi 200 mennesker til vores butik? Marketing .

I øjeblikket er Facebook den største marketingkanal for dropshippers, så lad os kigge på at køre 200 besøgende til din butik fra Facebook. WordStream knytter den gennemsnitlige klikrate (CTR) for Facebook-annoncer til 0,9%. Lad os antage, at dine annoncer er gode, og at du har en CTR på 1,0%.

CTR-graf for Facebook-annonce

Okay, så for at få 200 personer til din butik skal du bruge din annonce til at nå 20.000 mennesker. Prisen for 20.000 visninger vil variere afhængigt af, hvem du målretter mod: At nå amerikanske Facebook-brugere koster mere end at nå singaporeanske Facebook-brugere.

Ifølge udbyder af marketingsoftware AdStage , den gennemsnitlige pris pr. tusinde eksponeringer (CPM) var $ 12,45 i 4. kvartal 2017. Lad os kalde det en ren $ 12,50. Nu har vi en ligning at arbejde med:

(20.000 / 1.000) * 12,50 = $ 250

Ser man på disse gennemsnit, lander vi på $ 250 i Facebook-reklameomkostninger for at generere fem Facebook-salg.

Dropshipping annonceringsomkostninger

Der er selvfølgelig håndtag, som du kan trække for at manipulere disse tal og øge din fortjeneste. Lav først og fremmest fantastiske annoncer. Jo bedre dine annoncer er, jo oftere klikker folk på dem, jo ​​lavere er din pris pr. Klik (CPC). Hvis du vil lave nogle lektier om oprettelse af stærke annoncer, gør vi det fik dig dækket . Du kan også målrette mod lande med lavere CPM-satser. Oberlo-brugere har havde succes i mange lande bortset fra de åbenlyse, har det ikke lyst til, at du skal målrette mod USA, Storbritannien, Canada og Australien.

Endelig er der trin, du kan tage for at øge konverteringsfrekvensen og øge den gennemsnitlige ordreværdi i din butik. Design, der er let at navigere produktsider er for eksempel en måde at få folk til at konvertere, når du lokker dem til din butik. Dette ville øge den 2,5 procent konverteringsfrekvens, som vi brugte tidligere.

Du kan også bruge krydssalg og upselling apps at forøge gennemsnitlig ordreværdi . Disse vil koste dig lidt penge, men med et par gode upsells om måneden - næppe et alt for ambitiøst mål - betaler de for sig selv.

hvordan du redigerer dine videoer gratis

Dropshipper hjørne

Her er en vis markedsføringsvisdom fra en anden dropshipper - Artsy Wall-grundlægger Matīss Ozerskis .
Matīss Ozerskis - Dropship-virksomhedsejer ”Efter min erfaring burde budgettet [for de første tre til seks måneder] være omkring $ 1000. Det meste af det skal bestemt gå til markedsføring - for at teste Instagram-påvirkere og Facebook-annoncer vil jeg sige omkring 50% til 80%. Resten skal gå til plugins, domæne og butiksomkostninger og også helst nogle kurser, hvis du er ny i denne forretningsmodel og i Shopify. ”

Konklusioner om opstartsomkostninger

Ægte samtale: Du skal bruge penge på at tjene penge. & # x1F4B8 Vi interviewede rentable dropshippers og knuste marketingdata for at komme med disse startomkostninger til dropshipping. Hvordan sammenligner vores tal med dit?

Et indlæg delt af Oberlo (@oberloapp) den 29. maj 2018 kl.8: 13 PDT

At bruge penge på at starte en e-handelsbutik gør kun ondt, hvis (a) vi troede, det ville være gratis, og (b) vi glemmer, at vi gør dette for at tjene penge. Husk: De penge, du bruger på at starte din butik, er en investering. Og uanset om vi køber aktier eller lancerer butikker, vi investerer i ting, fordi vi forventer et afkast .

Og du ved, hvis du holder fast ved e-handel, vil du aldrig stop med at pumpe penge ind i din butik. Når din prisbrud app gør tricket, vil du gerne have en krydssælgende app. Når dine Facebook-kampagner formere sig, vil du gerne investere i noget marketingautomatiseringsteknologi. Og vi har ikke engang rørt ved e-mail marketing endnu eller præmie Shopify-temaer eller logo designværktøjer som f.eks Hatchful eller - ja, lad os lade det være indtil videre.

Det er svært at sige, hvor meget dit afkast vil være, eller hvor lang tid det vil tage dig at få dem tilbage. Men når udgifterne går fra tocifrede til tredobbelte cifre og derudover, skal du minde dig selv om, at der ikke er nogen gratis måde at starte en virksomhed på. Ikke en god forretning, alligevel.

Vi logger af med endnu en nugget fra Tim Vangness:

Når du begynder at generere salg, skal du bruge din fortjeneste klogt. Afsæt et forudbestemt beløb af alle dine indtægter til at dække omkostningerne ved afkast (enhver stor virksomhed har afkast!) Og til dække eventuelle uforudsete omkostninger der kan opstå. Med de resterende overskud, du har, vil jeg anbefale at lægge så meget tilbage i at udvide din virksomhed som muligt. Dette opdeles i to hovedområder.

Den første er at forbedre din virksomheds infrastruktur, fra webstedsdesign til din e-mail-marketingsoftware. Nogle af disse tjenester koster penge, men når du først tjener et overskud, kan de have betydelige forbedringer af dine konverteringsfrekvenser og kundebevarelse, hvilket vil give dig flere penge på banen og tillade, at din betalte reklame bliver mere aggressiv end din konkurrence Du kan bestemme din kundes levetidværdi i forhold til fortjenesten ved et enkelt salg.

Vil du lære mere?



^